onsdag 18 juli 2007

Nytt färdmedel

Idag var vi och köpte en bärsele som jag ska sitta i. Det fanns många olika modeller och jag fick provsitta måååånga - blev lite långtråkigt i längden... Men tillslut så hade mamma och pappa bestämt sig - och jag tycker att det blev riktigt bra. Här testar pappa och jag så att den är rätt inställd - visst syns det att jag trivs på pappas rygg! Hoppas pappa tycker att det känns lika bra för han kommer att få släpa på mig mycket!


Medan vi var kvar i butiken passade jag även på att provjobba som levande skyltdocka, visade upp regnkläder i skyltfönstret och det verkade vara många av de förbipasserande som tyckte att jag gjorde ett väldigt bra jobb! Kanske kan vara starten på en ny karriär?

1 kommentar:

Kajsa sa...

Ser supermysigt ut. Kanske nåt man skulle tänka på. Hur många kilo håller en sån där??