måndag 2 juli 2007

Fjärilar i massor

I söndags hade mammas och pappas kompis Susan bjudit in oss på picnic. Men tyvärr så vräkte ju regnet ner så vi fick hitta på en ny plan - och då blev det ett jättehäftigt ställe. Vi åkte till ett stort glashus som hade en massa häftiga djur; fiskar, fåglar, skalbaggar och massvis med fjärilar! Det var jättekul att plaska i bassängen där fiskarna var, om inte mamma stoppat mig hade jag nog blött ner hela mig och alla som kom i närheten...

Jag var så upptagen av att titta på fiskarna och hade inte alls tid att posera för några bilder som pappa ville. Till slut tröttnade han och tog en bild av min spegelbild i glaset i fiskarnas bassäng. FUSK!


När vi tittat på alla fjärilar och fiskar så hade solen kommit fram igen och det blev lunch ute i det vackra vädret. Kul att träffa Olivia och Alma (fast Alma mest sov och åt). Det var helt ok att träffa Susan, Tobias, Susans föräldrar och Olivias päron också. (Även om jag passade på att ta en tupplur när de vuxna fikade och därför missade det mesta av träffen...)

1 kommentar:

Tove Kungsholmen sa...

Cool bild!

Misstänkte att det var en Me&I men kände inte igen just de molnen... Fin var den iaf!