söndag 7 januari 2007

Mer jul...

Min första jul blev ganska utdragen - jag fick fira tre jular! Efter att ha först varit hos farmor mellanlandade vi hemma hos oss. Pappa hade huggt en julgran i Småland och den klädde mamma & pappa med en massa spännande saker. Dessutom hade tomten lagt en massa paket under granen - och de flesta var till mig!


Därefter firade vi julafton hos mormor (med ett kort mellanspel på akuten, men det har jag redan berättat om...). Hos mormor fanns det också en gran med en massa spännande paket under. Jag hade lite svårt att hålla mig borta från alla frestande papper och snören!


Sen var det dags att flyga till morfar i Skåne. Mikail höll på med ett spännade dataspel som jag gärna ville testa. Gick kanonbra!


Sen fick jag smaka citron. Mamma och pappa trodde inte att jag skulle gilla det, men det var jättegott! Jag åt tre klyftor.

Inga kommentarer: