torsdag 19 april 2007

Kalas!

I lördags hade jag mitt första födelsedagskalas, det var jättemånga som ville vara med och fira att jag fyllt ett år. Först tyckte jag nog att det var lite skrämmande med så många människor här hemma, men sen insåg jag att det var kanonkul att leka och busa med de andra barnen!

Jag fick en massa roliga och spännande presenter, både böcker, filmer, leksaker och annat kul. Och så var det ju en massa roliga snören på alla presenter också...

Mamma och pappa hade bakat en massa spännande saker som jag var lite nyfiken på - och idag fick jag faktiskt smaka! Mamma hade gjort en jättefin tårta med en massa ljus på - och så stod det mitt namn på den också. Visst var den fin? (Och god var den också...)


Jag fick ha på mig min fina klänning, mormor tyckte att jag såg ut som en liten prinsessa. Ni kan ju avgöra själva, men jag tycker iaf att den är jättefin.

Inga kommentarer: