söndag 17 juni 2007

Coolast i stan!

Mamma och pappa brukar säga lite skämtsamt ibland att jag ju inte har så mycket hår och mamma brukat känna efter ibland om det kanske går att sätta i ett hårspänne snart. Jag fattar inte riktigt vad problemet är. Jag har ju långt hår! Inte så många strån kanske, men vadå!? Igår när jag satt och åt middag började pappa pilla med mitt hår. Och när jag ätit klart och skulle tvätta händerna så såg jag värsta coola bruden i spegeln. Pappa kallade det för tuppkam och det var helkul att försöka klappa på piggarna! Som sagt, vad är problemet när man kan ha så här cool frilla?


1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena!
Åh, vilken cool brud. Dig vill jag gärna träffa snart ;-) Du ska vara glad för att du inte har så mycket hår just nu när det börjar bli så varmt.Mamma säger hela tiden till mig att jag måste klippa mig så snart måste jag nog sitta i den där tråkiga stolen igen, fast saxen är så klart spännande! Kram
Theodor