onsdag 13 december 2006

Spruta i benet!

Idag var vi hos doktorn för att jag skulle få en spruta. Den skulle göra så att jag slipper få någonting på "pnocker" eller nåt - farligt kunde det iaf vara... Doktorn sa att det skulle göra ont och att barnen brukar skrika - så jag skrek! Fast sen insåg jag att det inte alls gjorde ont och slutade skrika efter en sekund. Tror faktiskt doktorn tyckte att jag var väldigt duktig, han sa iaf att jag var dagens duktigaste bebis! Och sen fick jag ett jättefint plåster med Mowgli och Baloo på på benet.

Jag var redan förkyld och snorig när vi åkte dit + att det nästan var läggdags för mig. Men det fanns så mycket att titta på i väntrummet att jag hade fullt upp med att krypa runt och kolla in allt nytt. Hittade några riktigt smaskiga broschyrer som jag hann ta några rejäla tuggor på innan mamma och pappa insåg hur lättsmälta de var och tog dem ifrån mig. Pappa hann iaf ta ett kort med sin telefon.

Inga kommentarer: