lördag 18 november 2006

Resumé av mitt första halvår

Eftersom mamma och pappa var lite slöa och inte startade upp min blogg så fort så kommer här en kort resumé av viktiga - eller kul händelser under mitt första halvår:

Äta och sova var mina två favoritsysselsättningar den första tiden!


Fotbolls-VM blev en besvikelse som var lika bra att sova sig igenom! (Fast jag tittade på ganska många matcher med pappa...)


Hängde med kompisarna från Familjeliv gjorde jag ganska mycket - här var vi i Hagaparken.



Sen åkte vi på semester till Österlen! Tillbringade dagarna på stranden eller på olika fik!


Jag hann med tre bröllop och två flygresor!




Jag var fotomodell för en dag! Fast på den här bilden fick mamma och pappa också vara med...



Och jag har börjat med simning och att äta riktig mat (fast mjölk är också mat!!)




Och en massa andra saker också! Så det var ett händelserikt första halvår - både för mig och mina päron!

Inga kommentarer: