torsdag 31 maj 2007

Konfr... Konftraton...

...eller vad det nu hette! Vi var ialla fall på besök i Småland i helgen som gick för att vara med när min älsta kusin skulle gå till kyrkan för att göra det där vad det nu hette... Hon och hennes kompisar var iaf klädda i likadana vita klänningar (killarna också!!) och fick svara på en massa frågor. Lääänge höll det på iaf och jag tröttnade ganska snabbt på att sitta still så mamma fick gå på upptäcktsfärd med mig istället.

Här är iaf jag, mamma och farmor utanför kyrkan när det äntligen var slut.

Jag passade på att njuta av den friska lantluften när vi ändå var i de småländska skogarna. Fast de har konstiga vägar hos farmor, mycket ojämnare än de jag är van vid. Och om man hela tiden
måste vara koncentrerad för att hålla balansen blir man lite trött ibland. Syns kanske på sista bilden här nedanför...



Inga kommentarer: